wtorek, 27 grudnia 2011

Chaos

Jak sam tytuł wskazuję dzisiejsza notka będzie chaotyczna. Więc. Co do prezentów świątecznych. Powiem tak. Jedne z najlepszych i najbardziej obfitych Świąt. Pod choinką znalazłam nową prostownice (mam nadzieję, że jej żywot będzie długi i piękny), dużo rajstop i bielizny, słodycze, wymarzoną torbę listonoszkę (kocham ją od pierwszego wejrzenia), wymarzone buty (jak widać marzenia się spełniają), kalendarz ścienny i ogromną ilość słodyczy. Posypało się też troszkę pieniędzy, które w najbliższym czasie przepuszczę w sh.
Dzisiaj trafiła mi się niezła gratka na grzeboczku. Znalazłam śliczną, koronkową, czarną miniówkę z H&M za śmieszną cenę 15 złotych. Uwielbiam takie niespodzianki. Co więcej jest to spódniczka dziecięca, do której udało mi się wcisnąć. Mam szczęście być osobą niską. Już nie raz mi się poszczęściło i kupiłam coś taniej na dziale dziecięcym. W przypadku spodni z Terannowej kupuje spodnie na 11-12 latki, które po jakimś czasie użytkowania "rosną" na mój rozmiar. Tak przedstawia się mój dzisiejszy łup :

Następnie mam do zrecenzowania tusz do rzęs, który miałam przyjemność sobie ostatnio kupić.



Jak widać jest to tusz marki Essence. Do kosmetyków tej firmy nie jestem przekonana, bo w przeszłości niejednokrotnie mnie zawiodły. Ale o tym tuszu naczytałam się samych rewelacji i postanowiłam się skusić. Nie żałuję. Lepszego nie miałam przyjemności używać. Jest porównywalny, w mojej opinii, do tych droższych z Maybelin tudzież Max Factor. Spodziewałam się klapy a w zamian zyskałam wymarzony tusz w niskiej cenie 10 zł, z którego nie zrezygnuję. Świetnie wydłuża i pogrubia rzęsy, nie pozostawia grudek nawet po kilku warstwach. Efekty sztucznych rzęs w moim przypadku nie ma, bo mam strasznie krótkie rzęsy, ale tak czy siak faktem pozostaje, że lepszych efektów nie mogłam sobie wymarzyć.

PS W swoim czasie mam zamiar wystawić na allegro praktycznie nową torbę z New Yorkera. Umieszczę tu wtedy odpowiedni link. Sprzedam ją za 30 ewentualnie 25 złotych. Polecam. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdą poświęconą chwile na napisanie komentarza. Każdy jest dla mnie ważny i motywujący.