środa, 8 sierpnia 2012

This is love, this is love, this is love...

Przed chwilą u Anwen w "Moja włosowa historia" padły dwa słowa. Laminowanie włosów. ŻELATYNĄ. Oczywiście już jutro mam zamiar sama przeprowadzić taki zabieg i podzielić się z Wami swoimi odczuciami. Odrobinę przeraża mnie opcja nakładania na włosy żelatyny, ale żyję się raz i mam nadzieję, że nie będę żałować. Liczę, że mam w domu żelatynę. :D
Jak Wam mijają wakacje? Mi bardzo szybko. Dzisiaj zaliczyłam siłownie, bo pewien ktoś namówił mnie na godzinny trening. Świetna zabawa, ale i okropny wysiłek. Przez cały ten czas pedałowałam na rowerku, bo było to, wbrew pozorom, najprostsze ćwiczenie. Coś czuję, że jutro nie będę w stanie wstać z łóżka.
Znowu zaczęłam łykać calcium panthotenium, bo po potraktowaniu włosów chemiczną farbą, wypadają jak szalone... I chyba znowu wrócę do picia skrzypu z pokrzywą. Niestety pewnie znowu mnie wysypie niemiłosiernie, ale przynajmniej coś zostanie na głowie. Rozważam też picie drożdży, ale nie wiem czy się przekonam. Postaram się w każdym bądź razie. A! Ostatnio chodzi mi po głowie napój z siemienia lnianego. Pożytek zarówno dla włosów, cery, paznokci jak i figury. Ta dzisiejsza siłownia zmotywowała mnie do ćwiczeń. Mam zamiar poszperać na strychu i znaleźć... skakankę! Przede wszystkim zależy mi na tym żeby moje uda w końcu jakoś się prezentowały, więc wskoczę też na rowerek w domu. Mam cel! Prócz tego znowu mam fazę na ombre... Daj Boże żeby nic mnie nie podkusiło do tego zabiegu, bo nic nie zostanie z tych moich biednych włosów.
Jeśli się uda to jutro pojawi się raport o laminowaniu. O ile mam tą wstrętną żelatynę w domu. Tymczasem trzymajcie się, dobranoc!

Dzisiaj słuchamy...     Will.I.Am ft. Eva Simons - This is love


2 komentarze:

  1. ja będę piła drożdże od września, dojrzałam do tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie polecam picia gotowanego siemienia, w smaku paskudne, ale w aptekach można kupić w postaci kapsułek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą poświęconą chwile na napisanie komentarza. Każdy jest dla mnie ważny i motywujący.