niedziela, 13 listopada 2011

Usta jak marzenie




Przypomniałam sobie, że miałam się pochwalić nową pomadką, którą ostatnio nabyłam w drogerii. Jest to pomadka firmy Carmex. Dałam za nią przeszło 9 zł, ale jest warta każdej kwoty. Świetna, oleista konsystencja sprawia, że usta są odpowiednio chronione i odżywione. Dodatkowo posiada filrt UV 15 na zimę i lato co jest niesamowicie ważne. Ciekawostką jest to, że produktów Carmex używają gwiazdy Hollywood. Mam zamiar kupić jeszcze błyszczyk. Polecam wszystkim, których wargi są spierzchnięte i pękają. Nie zraźcie się wysoką ceną. Sztyft starcza na bardzo długo.

2 komentarze:

  1. Już na kilku blogach o tym czytałam chyba się skuszę :D

    Pozdrawia: Kamila ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą poświęconą chwile na napisanie komentarza. Każdy jest dla mnie ważny i motywujący.