poniedziałek, 21 listopada 2011

Fuck the system!

Co z tą ambicją, hmm? Gdzie się podziałaś moja ambicjo? Jesteś tam? Zjadło Cie lenistwo? Wróć, proszę, bo w środę zabranie a z ocenami marnie. Oj marnie. Aż się załamuję na myśl o tym jak zawaliłam sprawę nauki. Czasu brak i jak tu się uczyć kiedy wzywają inne rzeczy? Dzisiaj wpadła mi piątka z francuskiego z zadania, które napisałam na kolanie pięć minut przed lekcją. Głupi ma zawsze szczęście. Więcej szczęścia niż rozumu, co w moim przypadku jest niezaprzeczalną prawdą. Sokratesik wzywa i zaczyna nabór od września. Stopson to zawsze umie człowieka pocieszyć. Ale ma też kuszące alternatywy co niekoniecznie ułatwia sprawę. Zatopić szkołę tanią wódką? Niee. Wziąć się do nauki? Taaak! Zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu.

żegnam was wraz z tęczami i jednorożcami. Fuck this!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdą poświęconą chwile na napisanie komentarza. Każdy jest dla mnie ważny i motywujący.