niedziela, 12 lutego 2012

Farbowanie

Kiedy farbowałam włosy bałam się, że po spłukaniu skończę, jako farbowana blondynka... Efekt? Moje włosy mają taki sam odcień, jak przed farbowaniem. Są odrobinę bardziej jednolite, błyszczą i są gęstsze. Nie będę dodawać zdjęć, bo to nie ma sensu. Nie widać prawie żadnej różnicy. Pomijając fakt kiepskiego efektu przejdę do samego produktu. Jest szybki i łatwy w obsłudze. Trzeba wymieszać trzy różne płyny i walnąć na włosy na 25 minut. Farba nie pachnie najlepiej, ale ma świetną konsystencje i nie spływa z włosów. Szybko się ją spłukuję a po wysuszeniu włosy nie są aż tak przesuszone. Chyba tyle mogę powiedzieć o tym produkcie. Zawiodłam się i nie zamierzam ponownie go kupować.
Ocena produktu: 2/10 (może na innych włosach widać kolor)
Cena: opakowanie farby/ok. 12 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdą poświęconą chwile na napisanie komentarza. Każdy jest dla mnie ważny i motywujący.